Thursday

hadiah tok aq ~!

budak noty
Nk djadikan story.,tme sem satu kot.,
maklom r.,baru masok hostel n knl nan mmber baru.,
aq knl la nan dak E K I N sorang ni.,
kami mula la gosip.,haa.,
stater nye gini.,aq ni byk kumpol tudong BLINK2.,
tme uh tgh trend tdong uh.,de la kakak senior ni 
yg bernama SUZANA ni pn.,akai jgak.,
pe lagi.,dgn automatiknyer.,jd lh gosip kakak saya.,
tp kakak ni xthu yg sy ni da mula tcarik2 dy..
simpn je la dlm ht jd akak saya.,
ye la.,tinngi da la samer
bulan lahir pn sblh2 je..,


bila ingat balik.,mcm klaka.,
lastly.,ekin pinda.,kami wt trouble kt hstel.,
aq pon da dok rumah.,
impian nk kcu akak ni da telps.,
mula2 uh aq xcmburu r dy nan org len.,
coz.,sape aq tok halang dy.,
ntah cmner., aq jus nk kwn je nan akak ni., 
sudennnnnly.., aq dpt gak akak chumil ni ~!


saya sedang hepy la ~! setelah puaz menangis,merintih.,berkat sabar., aq dpt hadiah la.,nama doll ni Didy Bear.,kakak syg saye yg kasi.,saya x rmps dy dari sape2 okeh., saya pendam dlm hati.,ntah mcm mner.,tuhan anugerahkn dy pada sy.,4 ogos 2010 we have been siblings.,lgpon.,saya nan ekin xde akak.,pe salahnya akak ni jadi milik saya.,saya ngat.,dy lbih sygkn org len.,tp xsangker.,mmg bahgier gila.,jgn la amek dy okeh ~!

"ya ALLAH.,jgn lah Kau ambil dgn ape yg hambamu ini ada.,redhakn lah hubungn kami ni ya Allah.,jgn lah Kau gantikan nye setelah lame aq nantikan.,aku x sgop lg ya Allah tok hadapi ujian mu di kala dy tanpa di sisi.,"

<3 pyqalil never in ending


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...